Mad Luck Influencing 


Stories have been a part of human culture ever since we started developing speech. We believe that the most impactful way to reach out is by telling stories that spark emotions. In that sense, we are like many other influencer marketing agencies. The difference is – we won’t tell stories we don’t believe in. We believe we’re in an emerging movement; customers urge companies to be conscious and take social and environmental responsibility. We support and encourage that change.

We believe we’re in an emerging movement; customers urge companies to be conscious and take social and environmental responsibility. We support and encourage that change.


Mad Luck’s mission is to connect sustainable brands with the right audience | 

Warginna


Sanne Brännström driver bloggen Warginna som speglar kärleken till äventyr i skog och mark, second hand, hårdrock och allt som andas 70-tal. Hon flyttar runt tillsammans med sambon Isak och de två hundarna Iwa och Izla. De kallar det för #vagabondlivet. Förutom influencer så är Sanne Brännström frilansfotograf och designer.


warginna.com

Studio Elwa


Elin Wallin driver bloggen Studio Elwa och är frilansande inredningsstylist och kreatör som brinner lite extra för återbruk, färg och diverse. Instagrammar under @studioelwa och driver @barnrumsbloggen och barnrumsbloggen.se.


studioelwa.se








© 2019 Stop looking at my bottom